Fuglesang is the man...

Var på föreläsning med Christer Fuglesang igår, vilken hjälte...



Den här tillägnas dig Christer


Inget nytänkade här inte...

Britney agerar som copycat åt Madonna och även sig själv för ca tio år sedan...
Gäsp... Tråkigt...




Bar mage och navelpiercing känns inte så fräscht eller vad tycker du?

Veckans stilikon!

Någon som ofta lyckas bra med sin vardagsstil är Kate Beckinsale.


Cool i mössa...



Dock inte så lyckat Katie... Ibland är verkligen en mismatch bokstavligen talat en mismatch.


Shit, va bra!

Utan tvekan bäst just nu!

Bara ledmotivet räcker för att förstå att det här är en ny braksucce för Alan Ball skaparen av klassikern " Six feet under"

Missa för guds skull inte när "True Blood" kommer till en TV nära dig, just nu visas den bara på Canal+







Vintage-julklappar!

Ha miljön i åtanke och handla dina julklappar vintage i år. Det finns många fina fynd att göra...


Veckans stilikon!

Elle Mcpherson


You gotta love this...

För andra gången i bloggen hyllar jag suveräna Damien Rice.
Som sagt var jag tröttnar aldrig...




Somliga går i trasiga jeans...



Vem bär dem bäst?

Aniston vs Jolie!

Aniston vs Jolie? Vem är din favorit?

Själv har jag svårt att välja, men yrkesmässigt som skådespelerska blir mitt val Jennifer Aniston.
Däremot föredrar jag att Angelina Jolie verkar vara mer familjeorienterad och utför mycket välgörenhetsarbete.
Hon verkar helt enkelt ha mer djup än Jennifer som verkar vara mer ytlig.

Usch, nu låter jag fördomsfull som inte ens känner de här två personerna...


Vackrare än så här blir det inte...


Today is the day...



Commes des Garçons

Love them or hate them...

UGGS!

Vilken är din relation till Uggboots? Själv älskar jag dem och skulle kunna använda dem året runt...








Veckans stilikon!

Någon som ofta får till lyckade vardagsoutfits är Claudia Schiffer.



Dessutom är hon supercool i Chanels nya reklamkampanj...



Isn't it lovely...

Jag älskar den här låten och reklamen som den spelas i har ju ett gott syfte.
Jag känner dock inte igen mig i reklamen som så många andra verkar göra...


Grattis!

Grattis på farsdag pappa!





Hoppas ni har det bra på Öland...

Grattis!

Grattis på födelsedagen mamma!



Visst längtar man till Öland...

Veckans Puma!




Min favoritskådespelerska Kate Winslet ser absolut fantastisk ut i senaste numret av Vanity Fair.
Frågan är om det är äkta eller ej?
Vad tror du, är hon retuscherad eller inte?

Personligen tror jag att hon är retuscherad och det känns trist att hon svikit sina tidigare ideal och fallit för Hollywood-hetsen.



Dagens stilikon...

ERIN WASSON




Bilderna får tala för sig själva...

Stickad Vintage!

Tröjklänning 90-tal



Oversizetröja + kjol med dragkedje detaljer. 80-tal





70-tal



Kofta 80-tal


RSS 2.0