Fredagens måste...

Cool skjorta från Erin Wassons snygga och bohochica kollektion.


Dagens "Vill ha"

Acnes snygga jacka Cronic.


Bilder från Acne


Vackrare än så här blir det inte...

Den här låten "Odyssevs" med Björn Afzelius får mig alltid att må så bra. Vackrare än så här blir det inte...


Den här ser jag fram emot...

Den här ser jag fram emot... Ryyys!

Vilken är din favorit filmgenre?




Idag har jag rensat...

Idag har jag rensat min mammas garderob, med hennes tillåtelse förstås...




Veckans snygging!

Benjamin Potts från suveräna serien "Whale Wars" på Animal Planet.
Ja, jag är svag för dreadlocks :o)


Det här får mig att längta...

Det här får mig att längta bort. Bara ta bilen och åka utan mål eller packa ryggsäcken och ge mig ut på vägarna som backpacker.




RSS 2.0