Best of Ölands skördefest 2009...

Höjdpunkterna från Ölands skördefest 2009.


Eldshow på Eketorps borg med gycklargruppen Trix


Majslabyrint och konst m.m. på Norrgårdens gårdsbutik.



Öppen gård hos Alvar Mjölk



Fika på mysiga Gårdby Kafé & Lanthandel



Sist men inte minst, härliga strandpromenader där man kan få se allt möjligt...



Var du på Öland under skördefesten? Tipsa gärna om dina favoriter.


Vintageberoende...

Ja, då har man hittat lite fina vintagegrejer igen. Jag får aldrig nog... :o)
Skinnväskor är alltid ett säkert kort för de blir bara finare med tiden.

The Bridge



Sadelväska



Kuvertväska



Dagens önskestil!

Coola Agyness Deyn och hennes 80-tals stil.

 

 


Färgstarka accessoarer...

Nya vintagefynd!

 


Idag vill jag ha...

Idag vill jag ha Erin Wassons snygga & coola stil...

 


På min önskelista just nu...

Lite grejer jag skulle vilja ha just nu:

Snygg "boyfriend" kavaj.



Oversized Acne T-shirt under...

Jennifer Aniston fixar stilen...

 


Veckans hunk & TV-tips!

Veckans hunk & TV-tips blir Andy Hillstrand från den spännande realityserien Dödlig fångst på Discovery channel.
Spana in!

Det är faktiskt lite George Clooney över honom...


RSS 2.0