Good guy vs Bad guy!

Det sägs ju att en del tjejer alltid faller för farliga män. Faller du för snälla killar eller tillhör du dem som faller för dumma/farliga killar?
Själv föredrar jag killar som ser farliga ut men är snälla.

Jag är väl en av de få som t.ex. tycker att Joaquin Phoenix ser bättre ut med skägg en utan.



Justin i The Hills är helt klart bättre i sin lite flummiga stil.



Fler bad boys...

Bam Margera och Ryan Dunn från Jackass



Johnny Depp är definitivt snyggare med bad boy stil...



Brad Pitt också...



Okänd snygging...


Underbara klänningar... Kronprinsessan Victoria...

Underbara klänningar från Christian Dior Couture.
Om inte kronprinsessan Victoria skulle burit svensk design som bröllopsklänning skulle det här kanske varit något...



Fler drömklänningar från samma kollektion


Bättre sent än aldrig... The Hills!

Ja, jag erkänner... Jag är fast, fast i "The Hills" träsket typ x antal år efter alla andra :o)
Även min sambo delar min entusiasm över denna serie.

Är du också fast i "The Hills"?

Nu till den stora frågan, vem är din favorit?

Till en början gillade jag Lauren Conrad för att sedan övergå till Audrina Patridge, hon verkar vara mer sympatisk.
På killsidan gillar jag Justin bäst, thats my kind of a guy (lite som Johnny Depp) även om han verkar vara lite väl svår ibland.

Brody och Spencer går iallafall bort!



Underdogs Lo, Jen Bunney, Stephanie Pratt och Holly Montag.



Killarna



Till minne...

Till minne av Björn Afzelius. Sveriges i särklass bästa musiker.    


De skulle ha vunnit melodifestivalen...

Äkta musiker...



Top Model favorit...

Vem var din favorit i Topmodel? Själv hade jag till att börja med Elina men i slutet gillade jag Analeigh.
McKey som vann tillhörde inte mina favoriter. Hon påminner om en tråkigare variant av 90-tals modellerna Stephanie Seymour och Linda Evangelista.


McKey


Elina


Analeigh


Stephanie


Linda

Top Model




Takida, Staind & Grunge...

Takidas låt "Handlake Village" är ett bra tidsdokument på hur magiska och mysiga norrland tyvärr håller på att utarmas mer och mer.

Jag älskar Robert Petterssons grungeröst som jag tycker håller världsklass, slående lik Aaron Lewis röst i Staind.






It's been a long, long time for that I owe you now,
I miss your heart I miss your lonely eyes.
I want to come back for more,
I want to take care of my memories, welcome me, welcome me tonight.
There's been tragedies and hard times,
There's been luck and real good times, the magic spellbind.

The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won, you'll see.

Without any doubt.

Nature's splendor still there, the water runs with a hope of new life,
The children begins to laugh.
My mother taught me to cry, my family gave me a better side,
The soil bound us together.

The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won.

Looking at a photograph, the hands starts shaking,
Tears are falling so fast.
I will not get over that, the mainstay has fallen, she passed away.

The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won.

The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won, you'll see.

The store is not open, trees have fallen but you still giving light, to me.

Staind


Veckans musikvideo-hunk!

Ryan Locke, Beyoncés poliskollega i "If I were a boy". Han är en före detta framgångsrik modell som nu satsar på skådespelarkarriär. Har bl.a synts i CSI NY.
Så otroligt preppysnygg! Har du någon du vill nominera till veckans musikvideo-hunk?





Caroline af Ugglas... Melodifestivalen...

Jag tycker Caroline af Ugglas var outstanding igår. Hon sticker ut både röstmässigt (lite som Janis Joplin) och stilmässigt. Det är så skönt med någon som vågar vara annolunda och hon var verkligen en frisk fläkt bland alla de andra tråkiga...
Både Emilia och Marie Serneholt kan sammanfattas med en enda stor gäspning.

Jag håller på dig Caroline!

Vem var din favorit/hatobjekt?


Veckans Puma!

Emile Hirsch, för att han är otroligt bra i Jon Krakauers film "Into The Wild".

Författaren och regissören Jon Krakauer var för övrigt med under den ödesdigra bestigningen av magiska Mount Everest 1996 då åtta människor dog däribland de världsberömda alpinisterna/bergsbestigarna Scott Fischer och Rob Hall.
Den tragiska historien har han skrivit om i boken "Into Thin Air".

Emile Hirsch



Jon Krakauer



Scott Fischer



Rob Hall



Everest



Är du en Everest-fantast som jag så spana in "Everest på liv och död" torsdagar på Discovery.

Coola grejer...

Coola väskor och tröjor för dig som gillar tatueringskonst typ Ed Hardy.


Den här skulle jag behöva ha varje dag...

Den här skulle jag behöva ha varje dag...


RSS 2.0