Beach 2010 - Inspiration

Så här som Heidi Klum vill jag gärna se ut när bikinin ska på... :o)


Härliga väskor...


Lite kuriosa...

I en av mina vintageväskor hittade jag en gammal reklamtidning från ICA 1985.
Det här var priserna och varorna för 25 år sedan.



Det väcker en del minnen...

Dagens stilikon & musa...

Gala Gonzalez


I love Monki!

Fina grejer hos Monki.


Drömväskan...

Drömväskan just nu, Gucci Bucket Bag.


Veckans hunks!

Vampyrerna från Vampire Diares.


Dagens snygging!

Militärbyxor från Rare.


Snygga kläder...

Snygga kläder hos HUNKYDORY.


Etno & Bohostyle!

Boho/etno inspirerade grejer är mina ständiga favoriter.

Träskor från Miu Miu
Väskor från Fendi
Boho/etno mode från Paul & Joe



Isabel Marant



Söta grejer från spiti.se
Second hand boho/etno

Inredningsprylar...

Fräscha grejer att förnya hemmet med...


Allt från Jotex, billigt & bra.


Hjälp!

Hjälp! Vilken färg ska man välja i Converse djungeln?



Mitt nya favoritmärke...

One Teaspoon


Hot, hot, hot!

Gerard Butler & Jennifer Aniston!


Hot or not?

Ripped clothes - trasiga kläder?



Personligen, så älskar jag stilen (se tidigare inlägg)

Lovely denim!

Älskad denim kollektion från D&G 2010.

Denim från Ralph Lauren.


Min favorit denimoutfit från Chloe.


Jag bara älskar...

Jag bara älskar Ann-Sofie Backs Cheap Monday kollektion 2010.
Rockigt & coolt = min melodi :o)

De lappade jeansen får gärna landa i min garderob.


Dagens Musa!

Dagens musa och inspirationskälla är Ekaterina Mukhina från ryska Elle.


Två favoriter just nu...

Underbara armband från Littmarck.



Namnhalsband från Amanda Egilson.




And the Oscar goes to...

Några favoriter från Oscarsgalan. Vem var din favorit?


Min absoluta favoritklänning på Rachel McAdams 


Me like! Alexander Wang!

Sportigt mode från Alexander Wang.


Dagens Musa!

Modellen Liu Wen är dagens inspirationskälla.


Hot or not?

Rustningsjeans från Acne.


Sötsaker från Manoush...

Skapar habegär... Fina färgklickar från Manoush.




RSS 2.0