Sorgligt...

Ännu en stjärna som gått ur tiden alldeles för tidigt...


Nakenmode!

Jag älskar verkligen nudedresses, här följer några favoriter...


Finns det nåt godare...

Finns det något godare en varm sommardag än en iskall cola i klassisk glasflaska?


Do you like my style...

Hot or not? Carmen Elektras nya frisyr, en remake av Alice Dellals gamla frisyr...
Själv tycker jag det är läckert och jag önskar att jag vågade själv.
Som tvåbarnsmamma får man väl hålla sig inom vissa ramar... Trist!



Alice Dellal







"Do you like my style, yeah sexy sexy sexy"

Veckans hunk!

Alexander Skarsgård, ord är överflödiga...







Bra intro också...


What a girl...

Helt klart en av de bästa skådisarna i suveräna serien "Lost". Nu ska Elizabeth Mitchell gå vidare till remaken av klassikern "V" och det kan ju inte bli fel...
Säsongsavslutningen av "Lost" var mäktig och sorglig.
Vad tyckte du om slutet?


Nice...


Vill ha!

Odd Molly



Stövlar Hunter/Jimmy Choo


Det här gillar jag inte...

Snacka om att förstöra idylliska Öland.
Äckligt, billigt och sunkigt är rätt ord för den här nyöppnade syltan.
Vad är det för män som överhuvudtaget överväger att besöka ett sånt här hak...? Usch!


Den här gillar jag...

Milow - Ayo Technology (50 Cent Feat. Justin Timberlake


Väskor att drömma om...

Luella "Luca"



Mulberry "Annie"



Kooba



Chloe "Bay Bag"



Luella



Luella Bayswater



Luella Giselle bag


Lost, Bermuda triangeln, svarta hål, tidsförskjutningar...

Den otäcka flygkraschen med flight 447 får mig att tänka på TV-serien Lost, svarta hål, tidsförskjutningar och aliens.
Usch, det är så kusligt och så tragiskt för de anhöriga som förmodligen aldrig får reda på vad som egentligen hände...

Min flygrädsla har verkligen fått sig en törn och jag kommer förmodligen aldrig att sätta mig i ett plan igen.
Hur känner ni för att flyga?



Lika aktuell idag... Himmelska fridens torg...

Den Himmelska Fridens Torg 1989 - 2009







Dagens YouTube...


RSS 2.0