Animalprints is the thing...

Det här är vad jag letar efter second hand nu, T-shirt med animalprint. Det känns inte som det vore en omöjlighet att hitta...
Annars får det bli att leta igenom mammas gamla garderob igen :o)




Jag är inte ensam om att gilla stilen...



Spännande...


Fina Prinsessor!

Fina prinsessor i vackra klänningar på Nobelfest.
Min favorit är nog en blandning av alltihop.
Prinsessan Madeleines hår och Kronprinsessan Victorias klänning.
Jag är inte förtjust i den svarta spetsen nertill på Madeleines klänning, det känns som westernbordell.
Vad tycker du?


Den här vill jag se...

En film med ett viktigt budskap...

The Cove



Missa heller inte suveräna Whale Wars på Animal Planet.


Mysigt värre...

De här Uggsen hade jag gärna haft på mig nu i vinter. Men tyvärr när man handlar från USA så blir tullavgifterna extremt dyra. Det är helt enkelt inte värt det... :o(


Dagens look!

Reese Witherspoon


Dagens konst!

Liselotte Watkins tavlor för ett gott syfte, Rädda Barnen.


Veckans Puma!

Kate Moss

För att hon lyckats hålla sig kvar som supermodell trots att hon passerat "bäst före" datum för modeller.
Det talar väl för att det finns mer än bara yta där.



Det här vill jag ha i julklapp...

Det här vill jag ha i julklapp... ;o)

Trädhängare



Golvkandelaber




Heidi Kool Klum!

Heidi "Kool" Klum är snygg till vardags... Jag älskar Hollywoodstjärnor som vågar klä ner sig. Mary-Kate Olsen är en annan favorit.


RSS 2.0