Mer aktuell än någonsin - Ship to Gaza

Hade Björn Afzelius levt idag så hade han garanterat varit med bland fredsaktivisterna på Ship to Gaza.
"Under Sions Kalla Stjärna" mer aktuell än någonsin...


Nice stuff!

Basic topp från Topshop



Maxiklänning




Big no no!

Mischa Barton som blond, inte helt lyckat... Vad tycker du? Ska Mischa vara blond eller brunett?


Min nya tavla...

Min nya tygtavla. Motiv Liselotte Watkins .



Fler tygtavlor


Girl next door...

Otroligt fräsch Blake Lively som surftjej i senaste Vogue. Inte direkt bara "The girl next door"


Damn, vad snygg hon är...

Damn, vad snygg Helena Christensen är för Reeboks kampanj.
40 är verkligen det nya 20.


The perfect match...

Converse & Missoni


Hot or Not?

Hot or not, Cykelbyxor?

 

Vintage cykelbyxor från 80-talet




For a good cause...

H&M:s Fashion Against Aids.
Jag gillar kollektionen skarpt.


Lovely Odd Molly!

Odd Molly favoriter!


Dream bags!

Alexander Wang Bags, jag tröttnar aldrig... :o)


Too much!

Ibland kan det bli för mycket av det goda. Oversize toppar i all ära, men det här var inte snyggt. Inte ens Britney själv verkar riktigt nöjd med vad hon ser.






Idag befinner jag mig här...

...För att spana in Jade Jaggers kollektion för Indiska.


Drömväskan!

Från Rahnsäter


Älskade toppar & linnen!

Underbara toppar från Young, fabulous and broke.


Så här vill jag se ut...

Så här vill jag se ut i håret. Varför blir det aldrig så...? :o(


Skapar habegär...

Uppslag från Vogue Paris maj 2010. Skapar habegär, eller hur...? :o)


Farligt snygg!

Coolaste maxiklänningen just nu från Young Fabulous Broke.


I'm so excited...

Jag ser med spänning fram emot Jade Jaggers samarbete med Indiska. Ser lovande ut...


Det här ser jag fram emot...

Spännande...


Nice stuff...

Snygga grejer från Asos...


Så här vill jag se ut...

Så här vill jag se ut i håret idag...


RSS 2.0