Snygga linnen...

Snygga linnen från James Perse.

Nu är jag elak men...

Nu är jag elak men den här outfitten på Kristin Cavallari andas white trash...




Rykande hett mode...

Högaktuellt mode hos E-label. Oversized T-shirts med rykande vulkaner.


Sveriges snyggaste...

Brolle från Boden är landets

sexigaste man.

Jag kan inte annat än att

hålla med... :o)



Lovely Joel Kinnaman!

Joel Kinnaman för MQ, I like it!


Dagens önskning!

Stövlar från Xuz.


WOW!

Alexander Skarsgård på omslaget till Details.


Fyra snygga stilar...

Fyra snygga stilar från H&M.


Idag önskar jag mig...

Idag önskar jag mig det här ifrån Nicole Ritchie's House of Harlow.


Dagens look!

Så här vill jag se ut idag... Både Victoria Beckham och Sheryl Cole gör stilen rättvisa.


Vulkanen Eyjafjallajökull Island

Hoppas askmolnet från vulkanen Eyjafjallajökull på Island kan ge folk en tankeställare till att börja använda andra färdmedel än flyg för att resa. Det skulle verkligen göra skillnad för miljön.


Denim, denim, denim...

Denim är materialet som aldrig går ur tiden.
Kan tänka mig alla stilar som följer nedan.


Dagens stilikon/musa!

Dagens stilikon/musa är Bianca Balti.


Bildkälla: stockholmstreetstyle.feber.se 


Dagens look!

Dagens look och dagens musa.

Kim Noorda för Esprit.


Maria Montazami...

Maria Montazami bloggar på Amelia.se med start den 15 april, Jippie!!


Bild: Amelia.se

If I could turn back time...

Någonstans långt inne så måste hon ju ångra sig...


I just love this...

I just love this song...


Bra gjort!

Jessica Simpson gör ett slag mot de sjuka skönhetsidealen och ställer upp helt ofixad på tidningsomslaget till marieclaire. Bra gjort!
Frågan är bara om hon är helt ofixad, vad tror du?


Bäst!

Bäst just nu!


Snygga vintagegrejer...

Snygga vintagegrejer från Rokit.


Underbara väskor...

Underbara väskor från Chloe.

 


GLAD PÅSK!

GLAD PÅSK!


RSS 2.0